پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

۶ نامزد شهرداری کرج سه شنبه برنامه ارائه می دهند

علی قاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بر همین اساس امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج قرعه کشی برای ساعت حضور و ارائه  برنامه های این نامزدها 

انجام شد.

وی بیان داشت : طبق این قرعه کشی زمان حضور نامزدهای تصدی شهرداری کرج در شورای شهر کرج به ترتیب قرعه  کاوه حداد پور  ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰،  سید علی آقا زاده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ ، مجید رمضانی ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰، سید علی اکبر میر وکیلی از ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰، مصطفی سعیدی سیرایی از ۱۵:تا ۱۶:۳۰ و امیر یزدی از ۱۶:۳۰: تا ۱۷:۳۰ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه می باشد.

قاسم پور افزود: جلسات روز سه شنبه علنی در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود که اگر نیاز به تمدید شد در جلسه تصمیم گیری می شود  که امیدواریم روز سه شنبه انتخاب خوب و فرصت جدید برای کرج ایجاد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج پس از انتخاب شهردار باتمام توان و قدرت برای خدمت پیشقدم خواهد شد و خدمات لازم به شهرداری ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد که انتظار شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری کرج این است که تا زمان معارفه شهردار جدید با تمام توان به شهروندان خدمات ارائه دهد.

قاسم پور گفت : فرایند انتخاب شهردار و پرسش و پاسخ از نامزدهای تصدی شهرداری کرج به صورت علنی و با حضور خبرنگاران می باشد که ضمن رعایت عدالت و انصاف شفاف سازی مهمترین اصل در این برنامه خواهد بود.

وی به برنامه های نشست امروز شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و بیان داشت : امروز برخی مصوبه های شورای اسلامی شهر که از فرمانداری کرج بازگشت داده شده بود برای رفع مغایرت ها مورد بررسی قرار گرفت .

کلانشهر کرج با جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر دارای ۱۰ منطقه شهری است.

شورای ششم کرج پس از آغاز فعالیت خود بلافاصله مصطفی سعیدی سیرایی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …