جمعه , 21 اردیبهشت 1403

آستان قدس رضوی یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع کرد

احمد نیرومند روز شنبه در آیین دیدار کاروان خادمان حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: بخشی از این کمک ها توسط خادمان حرم رضوی و بخشی نیز توسط تولیت آستان قدس تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در چهاردهمین کاروان زیر سایه خورشید هشت نفر از خادمان حرم رضوی در برنامه های دهه کرامت در البرز حضور یافته اند، اظهار داشت: 2 نفر از این خادمان، مُبَلغ هستند و  این خادمان به 2 گروه تقسیم می شوند و به سراسر استان و ارگان ها و نهادهای مختلف و همچنین جمع مردمی و در خانواده شهدا و جانبازان در مدت هفت روز حضور می یابند.

وی گفت: کاروان زیر سایه خورشید در خراسان رضوی توسط جوانان رضوی مدیریت می شود که تمام اعضای کانون های جوانان رضوی زیر ۴۰ سال سن دارند که نشان از تکیه بر توان جوانان دارد و این موضوع از زمان تولیت رییس جمهور منتخب، حجت الاسلام و المسلمین رییسی در آستان قدس رضوی آغاز شد.

آستان قدس رضوی یک میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع کرد

کاروان زیر سایه خورشید امروز پس از تجدید میثاق با شهدا و حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز، یک گروه از کاروان به دیدار خانواده جانباز شهید یدالله غفور زاده رفته و یک گروه نیز در جمع کارگران کارخانه «قفل رجبی» حضور یافتند.

برنامه های دهه کرامت چهاردمین جشنواره زیر سایه خورشید از امروز ۲۹ خرداد ماه آغاز و تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.

حشن مردمی دهه کرامت روز سه شنبه همزمان با روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) حصارک کرج برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …