جمعه , 7 اردیبهشت 1403

۵۰۰ محتوی خبری و اطلاع رسانی در سفر رئیس جمهور به استان البرز تولید شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   به نقل از اداره کل ارشاد استان البرز   سعید جابری انصاری با تشکر از تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه در مورد پوشش خبری سفر رئیس جمهور، معاونان و اعضای هئیت دولت به استان البرز اظهار داشت: آثار و برکات این سفر در حوزه‌های مختلف  قطعا در آینده نزدیک خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه در این سفر ستودنی و قابل تقدیر است و اصحاب رسانه البرز قدرت و توان بالای خود را در این سفر نشان دادند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه خبرنگاران علیرغم روزه داری در  ماه مبارک رمضان و سختی همراهی در برنامه‌های متعدد سفر به صورت لحظه ای اخبار این سفر را منعکس کردند ، تصریح کرد: حدود 500 محتوی تولیدی خبری ، گزارشی، عکس و فیلم از این سفر توسط رسانه‌های استان البرز مخابره شد و برنامه‌ها به صورت زنده از صدا و سیمای البرز پوشش خبری داده شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز با بیان اینکه رئیس جمهور هم در فضای بسیار صمیمانه و به دور از تشریفات در پایان نشست خبری با اصحاب رسانه علیرغم حجم بالای کاری و خستگی دیدارهای فشرده به گفت‌وگو پرداخت ، تصریح کرد: رفتار و برخورد آیت‌الله رئیسی در مواجهه با خبرنگاران و درخواست‌های آنان الگویی برای همه مسئولان است که همیشه باید برای رفع مشکلات آحاد جامعه تلاش کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان البرز، با اشاره به اینکه البته به دلیل برخی محدودیت‌ها نتوانستیم از همه ظرفیت‌های رسانه ای استان در این سفر بهره گیری کنیم ، تصریح کرد: آیت الله رئیسی در پایان نشست خبری دستوراتی را برای رفع مطالبات اصحاب رسانه صادر کردند و اصحاب رسانه حاضر نیز به صورت مستقیم با رئیس جمهور مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه دستاوردهای این سفر در بخش فرهنگ و هنر به زودی و پس از جمع بندی نهایی اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: این سفر فرصت مناسبی برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری برای استان البرز بود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …