یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۱۹ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز پرداخت شد

 رامین ربیعی روز سه شنبه در شصت و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز با بیان اینکه این استان  در شاخص  پرداخت تسهیلات تولید رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است افزود: در این مدت از مجموع ۲۱۷ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۱۵۳ مورد عملیاتی شده و تسهیلات درخواستی واحدهای صنعتی استان با همکاری مناسب بانک های عامل‌ پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال و در قالب تسهیلات نوسازی و بازسازی ۲۰ مصوبه‌ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز داشته ایم که ۶ مصوبه به ارزش ریالی بالغ بر ۳۷۷ میلیارد ریال عملیاتی شده است.
ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این مدت، ۴۰۹ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و ۴۵۳ مصوبه نیز به تصویب اعضا رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در ادامه گفت:  حدود ۶۴ درصد مصوبات در خصوص مسائل بانکی اعم از درخواست سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و استمهال بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون  حدود پنج درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه تامین اجتماعی، ۶ درصد در امور مالیاتی و ۲۵ درصد نیز در سایر موارد بوده است.

استان البرز سه هزار و۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …