چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

۱۳ هندبالیست البرزی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند

او اضافه کرد: محمد سیاوشی، مژگان قهرمانی، شقایق چراغی و ایزد مسلمی دیگر هندبالیست های البرزی بودند که در قالب تیم های ملی در رقابت های آسیایی و تورنمنت های بین المللی در سالی که گذشت شرکت داشتند.

خادمی با بیان اینکه هندبال البرز در سالی که گذشت با وجود تمام کمبودها توانست کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت گفت: با شروع سال جدید و برطرف شدن مشکل سالن که طی روزهای آینده مرتفع خواهد شد می توان این نوید را داد که روزهای بهتری در انتظار هندبال این استان است.

او در ادامه به شروع نیم فصل دوم مرحله چهارم رقابت های لیگ برتر بانوان به میزبانی شاهرود اشاره کرد و گفت: تیم صنایع روشنایی یکتا افروز در این رقابت ها شرکت که این امیدواری وجود دارد بتواند نتایج بهتری را کسب کند.

رییس هیات هندبال البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرایی کردن برنامه های بلند مدت با هدف رشد هر چه بیشتر هندبال استان از مهم ترین برنامه های سال جاری این هیات است تصریح کرد: با حمایت بخش خصوصی که در سال گذشته شاهد آن بودیم امروز هندبال البرز در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و بنا داریم که این مسیر را با قدرت هر چه بیشتر ادامه بدهیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …