یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تیم فوتسال نصر فردیس از مسابقه لیگ دسته یک کشور انصراف داد

مجید رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ تیم فوتسال نصر بانوان و آقایان فردیس با انجام  تمرین های خوب  در ماه های گذشته موفقیت هایی کسب کردند که تیم بانوان به لیگ دست یک کشور رسید .

وی ادامه داد:  تیم فوتسال نصر مردان فردیس  در مرحله پلی آف به دلیل مشکلات مالی نتوانست نتیجه مناسب  بگیرد و در لیگ  دسته یک کشور باقی ماند.

رمضانی  توضیح داد: امسال طبق  قرعه کشی از روز ۲۴ آذر ماه مسابقات لیگ  دسته یک فوتسال مردان  کشور با شرکت ۲۵ تیم  شروع می شود که  برای حمایت از ۲ تیم  فوتسال نصر بانوان و آقایان فردیس به مسوولان شهری و ورزش  استان البرز مراجعه کردیم ، هیچ کمکی به این تیم ها نکردند.

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس اظهار داشت:  با توجه به هزینه های بالای  حوزه ورزش  نتوانستیم اسپانسر و حامی پیدا کنیم و این فرصت به وجود آمده برای شهرستان فردیس و مهم است.

وی ادامه داد: مجبور هستیم که از ادامه مسابقات انصراف دهیم و امتیاز تیم آقایان از بین برود.

وی اظهار داشت: حتی یک زمین بازی برای تمرین تیم فوتسال در اختیار قرار ندادند و از امکانات اولیه هم محروم شدیم ،  فرصت طلایی برای شهرستان فردیس به وجود آمده از بین می رود.

رییس هیات فوتبال شهرستان فردیس گفت: اگر در مرحله پلی آف  تیم فوتسال آقایان نتیجه می گرفت ، این تیم  هم وارد لیگ برتر کشور می شد اما به دلیل مشکلات مالی هیچ کمکی نشد و در لیگ دسته یک کشوری ماند.

رمضانی افزود:  مسوولان استان البرز در حوزه ورزش و اهمیت به جوانان می توانستند با کمی حمایت و کمک این تیم را نگه دارند تا مشوقی برای استعدادیابی فوتسالی های فردیس باشد چرا که  فردیس مهد فوتسال بوده است.

۲۳ هزار ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان فردیس ساماندهی شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …