سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

یک هزار و ۳۵۴ شعبه اخذ رای به البرز اختصاص یافت

به گزارش روز پنجشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز، عزیزاله شهبازی با اعلام اینکه استان البرز آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه است، افزود: همه امکانات و اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در البرز فراهم شده است.

وی افزود: دستگاه های مرتبط در امر انتخابات پشتیبانی تأمین تجهیزات و امکانات در بخش‌های مختلف با همکاری و تعامل با دستگاههایی که در امر انتخابات دخیل هستند برای برگزاری انتخاباتی قانونی با مشارکت حداکثری به عمل آمده است.

استاندار البرز با بیان اینکه تعامل منطقی و مطلوبی بین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در استان وجود دارد ادامه داد: تمام  عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات تعیین شدند.

شهبازی تصریح کرد:  همچنین آموزش ویژه اعضای شعب رای گیری و نمایندگان فرمانداران و بخشداران نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با تامین اعتبارات از سوی وزارت کشور تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیا است بر استفاده از تمام  امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد.

شهبازی گفت: امیدوارم مردم خوب استان البرز در ۲۸ خرداد با حضور پرشور در انتخابات وظیفه ملی  خود را به منصه ظهور برسانند. 
وی با بیان اینکه  شرایط کرونا دغدغه ها و نگرانی هایی برای مردم ایجاد کرده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده استان در انتخابات ۲۸ خرداد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق های اخذ رای،  نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

 وی افزود: در هر پنج شعبه اخذ رای یک کارشناس بهداشت حضور می یابد و دست اندرکاران شعب اخذ رای در انتخابات امسال همه شیوه‌نامه‌ها و پروتکلهای بهداشتی را به دقت رعایت می کنند تا در شرایط شیوع ویروس کرونا مردم دغدغه و نگرانی برای رای دادن نداشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …