دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

یوم الله ۹ دی روز بیداری ملت ایران و ناامیدی دشمنان است

فرشته فهمیده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: نهم دی ماه، فرصتی است برای بزرگداشت حماسه‌ سازی مردمی است که با بیداری و بصیرت خود، دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کردند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی سال ۸۸ حضور خودجوش میلیونی مردم، تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و جلابخشی بر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بود که به جهانیان اعلام شد،خاطرنشان کرد: این حماسه مردمی به دلیل عبور از خط قرمزهای نظامی اسلامی رخ داد.

وی بیان داشت: ۹ دی ماه خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اندازی شده بود اما با هوشیاری و بصیرت مردم با شکست روبرو شد.

فهمیده با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی سرفصل نوینی از شکوه انقلاب اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اضافه کرد: ملت ایران با حضور به‌هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری کردند که همواره گوش به فرمان ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشورهستند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ اگرچه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد اما با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ با خنثی سازی توطئه ای عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد.

خواهرشهیدان فهمیده افزود: فتنه ۸۸ در بستر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، بر اساس یک سناریو از قبل طراحی شده بود که قرار گاه اصلی آن در خارج از کشور بود و عده ای فریب خورده یا خود فروخته مجری آن در داخل کشور بودند.

وی عنوان کرد: این حماسه بزرگ در روند تکاملی انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلوی کشور نقش مهمی داشت.

فهمیده گفت: ایران اسلامی در ۹ دی ماه یکپارچه و مقتدر قیام کرد و با خلق حماسه‌ای تاریخی بساط فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی را جمع کرد و این یوم الله را مظهر بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و انقلابی‌گری ایرانیان همیشه در صحنه قرار داد.

وی تاکید کرد: یادآوری، بازخوانی و تبیین آن در هر دوره از تاریخ ایران خواهد توانست در صورت وقوع حوادث مشابه از امنیت، آرامش و منافع ملی صیانت و اسلامیت و جمهوریت نظام را پاسداری کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …