پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

گام دوم انقلاب منشور تربیتی چراغ راه برای دانش آموزان است

ابوالفضل اینانلو روز شنبه در آیین بازگشایی  مدارس  فردیس افزود:  دانش آموزانی که در مدرسه مشغول به تحصیل هستند با خوب درس خواندن می توانند به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه معلمان در این بیانیه گام دوم انقلاب نقش ارزشمندی دارند ، اظهار داشت: توانمندسازی دانش آموزان در برنامه ها و تلاش برای رسیدن به علم و دانش از جمله مواردی است که به نقش آفرینی دانش آموزان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کمک می کند.

فرماندار فردیس گفت: دانش آموزان سرمایه های  کشور هستند و در جبهه مقابله با دشمنان اسلام قرار دارند؛  آموزش و پرورش و معلمان می توانند دانش آموزان را در مقابل تهاجمات مصون دارند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شهدای عزیز،ایثارگران،جانبازان و همه کسانی که جان خود را فدای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

اینانلو افزود: دانش اموزان در طول سال های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ثابت کردند برای دفاع از کشور از جان خود می گذرند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس نیز گفت:  امسال بیش از ۱۰۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف  این ناحیه تحصیل می کنند که با همت و تلاش بیش از چهار هزار فرهنگی در پنج هزار کلاس ساماندهی شدند.

ولی اله احمدی افزود: با رعایت پروتکل بهداشتی استمرار فرایند آموزش در شهرستان فردیس خواهیم داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس نیز گفت: مدارس این ناحیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از امکانات مناسب در سال تحصیلی جدید روند آموزشی را دنبال خواهند کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …