یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

گامی موثر در جهت افزایش بهره وری صنایع البرز

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: با استقرار سیستم‌های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی در صنایع می توان گام موثری در جهت افزایش بهره وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

گامی موثر در جهت افزایش بهره وری صنایع البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ بهزاد غفاری  در حاشیه افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت ماشین های اداری ایران (مادیران) گفت: این کارگاه آموزشی در  ارتقا مهارت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی  بسیار حایز اهمیت است.

غفاری افزود: یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارتقا مهارت تکنسین‌ ها، کارگران، کارکنان صنایع  و صنوف  است.

او گفت: رمز موفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازارکار است که این امر افزایش بهره وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۹۰مرکز آموزش جوارگاهی در استان البرز دایر شده است، گفت: افتتاح مرکز آموزشی جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت‌ها با هدف ارتقا مهارت شاغلان و افزایش بهره‌وری نیروی مولد ازجمله ماموریت های این اداره کل است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …