شنبه , 15 اردیبهشت 1403

کمبود اعتبارات نباید مانع انجام فعالیت‌های شورا و شهرداری شود

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کانی سور بخش نمشیر بانه  اظهار داشت: رمز موفقیت شورا در انتخاب شهرداری با درایات و پیگیری مشکلات مردم است اگر شورا و شهرداری در پیگیری مشکلات مردم هماهنگ باشند قطعا موفق خواهند شد.

وی ادامه داد: شهرداران مسوولیت سنگینی بر عهده دارند باید مشکلات شهر و خواسته های مردم را شناسایی کنند و در راه حل این مشکلات نهایت تلاش و همت خود را بکار بگیرند.

رستم پور گفت: شوراها باید منتقد همدیگر باشند اما نباید در مقابل هم جبهه گیری کنند و برای حل مشکلات و درخواست های مردمی باید با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند و باعث پسرفت توسعه و ناامیدی مردم شوند.

کمبود آب و کمبود فضای آموزشی از مهمترین مشکلات کانی سور است

بخشدار کانی سور نیز با اشاره به مشکلات کانی سور گفت: مشکل کمبود آب شرب و کمبود فضای آموزشی از مهمترین مشکلات این شهر است که تاکنون تلاش های برای حل این مشکلات انجام شده اما همچنان مردم کانی سور با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

طاها کتابی افزود: در این بخش مدرسه متوسطه دوم وجود ندارد که برای حل این معضل از ظرفیت خیرین استفاده می کنیم و تاکنون با خیرین مدرسه ساز نیز چندین جلسه برگزار شده است.

وی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر هیات امنای ۱۴ نفره از معتمدین تشکیل دهند و حسابی به کمک خیرین مدرسه تعریف شود و مدرسه ای قدیمی را تخریب کردیم که در این زمین فضای آموزشی جدیدی احداث کنیم.

پیش از این ابراهیم حیدری ۲ دوره شهردار کانی سور بوده و کاوه صبوری با پنج رای اعضای شورای اسلامی کانی سور به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معارفه شد بیش از این وی مسوول عمران شهرداری کانی سور بود.

کانی سور مرکز بخش نمشیر است که حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد و شهر کانی سور در ۱۵ کیلومتری بانه واقع شده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …