سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

افتتاح مجتمع درمانی هوشمند در کرج

به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین مجتمع درمانی هوشمند در کرج آغاز بکار کرد.

افتتاح مجتمع درمانی هوشمند در کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مدیر این مجتمع درمانی گفت: ساخت این مرکز در سال 1393 در بلوار هفت تیر کرج ، آغاز و با سرمایه ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال (دویست میلیارد تومان ) و با مشارکت بیش از سی نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف در سال 1398 به بهره برداری رسید.

دکتر هرسینی افزود : این مجتمع دارای مطب های فوق تخصصی ، آزمایشگاه پاتوبیولوژی ، تشخیص مولکولی و ژنتیک پزشکی ، مرکز جامع تصویر برداری پزشکی شامل رادیولوژی دیجیتال ، سنجش تراکم استخوان ، پانورکس ، سونوگرافی سه بعدی و همچنین تصویر برداری رزونانس مغناطیسی (ام آر آی ) با قابلیت منحصر به فرد تصویر برداری از قلب ، سی تی اسکن و همچنین مطب های تخصصی زنان ، کودکان ، مرکز چک آپ جامع برای پیشگیری از بیماریها و همچنین واحد آموزش، درمانگاه شبانه روزی ، داروخانه و چشم پزشکی از دیگر بخشهای این مجتمع است.

او ادامه داد: زیر ساخت تکنولوژی اطلاعات و شبکه ارتباطی داخلی و تحت وب و بخش تخصصی آی تی با همکاری استادان علوم داده و داده کاوی از ویژگیهای منحصر به فرد این مجتمع است. همچنین با افتتاح این مجتمع درمانی هوشمند تفاهم‌نامه ارایه خدمات درمانی ارزان قیمت و تسهیلات درمانی برای رانندگان تاکسی البرز منعقد شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین این مرکز درمانی ،تعاونی حمل و نقل و تاکسیرانی البرز و یکی از بانک های قرض‌الحسنه ، علاوه بر تخفیف ویژه به رانندگان تاکسی برای دریافت خدمات درمانی ، بانک قرض‌الحسنه مورد نظر نیز تا سقف پنجاه میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد برای درمان قشر زحمت کش راننده تاکسی اخنصاص خواهد داد.

مدیر عامل تعاونی حمل و نقل و تاکسیرانی البرز با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به صورت اقساط بلندمدت خواهد بود افزود : رانندگان تاکسی می توانند برای دریافت معرفی نامه ی مرکز درمانی هوشمند در کرج به دفتر این تعاونی مراجعه نمایند.

در حال حاضر شش هزار راننده البرز در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در استان البرز فعالیت می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …