شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ایجاد بیش از ۴۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی فرد بابیان اینکه ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان موردحمایت، یکی از خدمات مهم این نهاد است. گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات قرض‌الحسنه سهم اشتغال بانک‌ها و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته ایجاد اشتغال در کمیته امداد رشد ۵۰ درصدی داشته است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق بانک‌های عامل به مددجویان و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

محمدی فرد در بحث آموزش‌های مقدماتی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال گفت: تعداد ۱۱۸۱ نفر در ۱۱۱ رشته شغلی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه‌های طرف قرارداد دوره‌های آموزشی معرفی و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مشغول به کار شده‌اند.

وی بابیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی صنعتی، دام‌پروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود، بیان کرد: طی شش‌ماهه اول سال جاری این نهاد در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی بیش از ۴۵۴۱ شغل به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …