جمعه , 14 اردیبهشت 1403

کلاس درس آموزی از شهدا درکرج برپا شد

دانش آموزان مدرسه متوسطه دوم باقرالعلوم (ع) آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج پس از نواخته شدن زنگ سال تحصیلی جدید، درکلاس درس معلمان با عنوان ” درس هایی از مکتب شهدا” حاضر شدند.

معلمان امروزدراین کلاس های درس به رمز پیروزی ملت ایران دردوران دفاع مقدس و ایثارشهدا دردفاع از مکتب اسلام و قرآن و مرز ایران همیشه سرافراز با شعار” ما مقتریم” می پردازند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج روز شنبه درآیین زنگ سال تحصیلی جدید از اقتدار امروز جبهه مقاومت سخن گفت واظهارداشت: اقتدار امروز ایران و عزت و اقتدارجبهه مقاومت در سراسر منطقه، به برکت هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی است.

مراد مالمیرخاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس احیاگر فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت در جهان اسلام بود و از بزرگترین دستاوردهای این دوران، بروز و ظهور اندیشه ناب بسیج است.

وی بیان داشت: ملت بزرگ کشورمان دراین جنگ نابرابر با رشادت و فداکاری و با توکل و اعتماد به خداوند متعال و در تبعیت از رهنمودهای امام راحل(ره) به پیروزی رسیدند.

وی تصریح کرد: امروز رشد و توسعه تفکر بسیجی در منطقه موجب شکست مفتضحانه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق و سوریه و یمن و لبنان شده و توازن نظامی به نفع اسرائیل که آمریکا به دنبال آن بوده از میان رفته است.

مالمیر با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با درس گرفتن از مکتب سرخ عاشورای حسینی دارای توانمندی و ویژگی های منحصر بفردی است که دشمنان را به شدت سردرگم کرده است.

وی یادآورشد: ما می توانیم با تکیه بر آموزه های دینی در تمامی عرصه ها برای جهانیان نظریه پردازی کنیم.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با روحیه ولایتمداری بر دشمن پیروز شدند که جامعه امروز ما نیاز به این بصیرت افزایی دارد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج درادامه به الگوی آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: بر اساس الگوی آموزشی و تربیتی در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹  مدارس کم جمعیت روستایی در مهرماه به صورت حضوری برگزار می شود  و مدارس شهری زیر زیر ۳۰۰ نفر جمعیت از نیمه اول آبان و بالای ۳۰۰ نفر دانش آموز از نیمه دوم آبان ماه به تدریج بازگشایی خواهد شد.

دراین آیین دانش آموزان و فرهنگیان باردیگر با امام و شهدا تجدید میثاق کردند و یاد شهدای مدافع حرم بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج حدود ۱۲۵ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …