جمعه , 28 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش البرز ۴۹ پروژه ورزشی احداث می کند

« علی حجر گشت » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه قراداد ساخت این تعداد پروژه  ورزشی هفته قبل با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، اظهارداشت: در بخش دولتی ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها که نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش استان دارند، اختصاص یافت.

 وی بیان داشت: در قالب این تفاهمنامه ۴۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال، چهار  زمین والیبال ساحلی و  پنج  باب سالن ورزشی جدید درسال ۱۴۰۱ در مدارس استان احداث می شود.

وی خاطرنشان کرد: با همه تلاش های صورت گرفته و ۲ برابر شدن فضاهای ورزشی استان در سال های اخیر متاسفانه سرانه فضاهای استان در رتبه ۳۲ کشور قراردارد.

حجرگشت ادامه داد: برای افزایش سرانه ورزشی دانش آموزی در استان البرز نیاز به مشارکت و همراهی خیرین، شوراهای اسلامی شهرو روستا و شهرداری ها داریم.

وی یادآورشد: دانش آموزان البرز با همه محدودیت ها و کمبودها درسال های گذشته توفیقات بسیاری در المپیادهای ورزشی دانش آموزان کشور ۸۱ کاپ قهرمانی، ۱۵ کاپ اخلاق و یک هزار و ۱۳۸ مدال رنگارنگ کسب کردند.

وی با بیان اینکه طرح کشوری مردمی کردن فضاهای ورزشی نیز در البرز آغاز شده است، اضافه کرد: این طرح در راستای عملیاتی کردن ساحت زیستی و بدنی به عنوان یکی از سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: با اجرایی شدن این طرح تمام دانش آموزان به همراه اولیای خود در ۲ بخش مادر و دختر و پدر و پسر می‌توانند به صورت رایگان از فضاهای ورزشی استفاده کنند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …