یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

کشف فراورده‌های گوشتی غیر بهداشتی در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف ۶ هزار کیلوگرم گوشت‌های غیربهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

کشف فراورده‌های گوشتی غیر بهداشتی در نظرآبادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو در شهرستان نظرآباد قصد توزیع مواد پروتئینی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در سطح واحد‌های صنفی را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی محل دپوی فراورده‌های گوشتی غیربهداشتی را شناسایی و به همراه کارشناسان اداره دامپزشکی در بازرسی از محل، مقدار ۶ هزار کیلوگرم گوشت بوقلمون غیربهداشتی را کشف کردند.

اسدالهی تاکید کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و کارگاه یادشده با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در خاتمه با اشاره به ارزش ۲ میلیارد ریالی این محموله مواد غذایی غیر بهداشتی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام پذیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …