یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

کرجی ها همقدم با خادمان امام رئوف در کرج پیاده روی کردند

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان البرز در حاشیه این  پیاده روی همگانی گفت: امسال به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا همانند ۲ سال پیش متاسفانه پیاده روی به سوی حرم مطهر امکان پذیر نخواهد بود و این پیاده روی به صورت نمادین امروز با حضور خادمان و مردم در کرج برگزار شد.

عباس قاضیخانی در ادامه با اشاره به  برنامه های دهه کرامت در استان البرز اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات با اهمیت ۲۸ خرداد ماه و تقارن آن با ایام با برکت دهه کرامت با نظر تولیت آستان مقدس آغاز برنامه های این دهه از ۲۹ خرداد ماه و در هر استان با حضور نماینده ولی فقیه انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: خدمت به ساحت قدسی حضرت رضا (ع) در استان ها با دو هدف اشاعه فرهنگ غنی و جامع حضرت و تأسی از امام مهربانی ها به جهت دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان انجام می شود و از این رو از روز شنبه هفته آینده جشن های زیر سایه خورشید با حضور خانواده معظم شهدا در سالن شهدای سپاه آغاز خواهد شد.

قاضیخانی افزود: عصر امروز نیز مراسمی در مصلی کرج با همیاری خادمیاران افتخاری سبد های کالایی برای نیازمندان متاثر از بیماری کرونا تهیه شده  و با حفظ کرامت تقدیم آنان خواهد شد.

اجتماع مردم دوستدار اهل بیت (ع) و پیاده روی آنان از میدان سپاه به سمت باغ فاتح انجام شد و حضار از مولودی خوانی مداحان و شعر خوانی صابر خراسانی نیز بهره بردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …