شنبه , 1 اردیبهشت 1403

جوانان مراقب فضاسازی رسانه ای دشمنان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جابری انصاری شامگاه جمعه با اشاره به وقایع اخیر کشور و استان البرز اظهار کرد: باید هر مطالبه قانونی از طریق مجاری قانونی پیگیری شود و این در شرایطی است که مسئولان حوزه‌های مختلف، بارها بر آمادگی برای همراهی و رسیدگی به مطالبات معترضان تاکید کرده‌اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: البته مردم و جوانان این مرز و بوم با درایت و متانت، نخواهند گذاشت خواب پریشان سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان انقلاب، تعبیر شود.

وی افزود: دشمنان کینه‌توز و فرصت طلب میهن و نظام اسلامی طی این مدت، با راه انداختن کارزار سنگین رسانه‌ای و انتشار وسیع شایعات، فضای غبارآلودی را پدید آوردند و با تکیه بر دروغ و بزرگنمایی، جو روانی جامعه را ملتهب و بر احساسات پاک مردمی، موج سواری نموده و برای سوءاستفاده از نیروی مردم علیه خودشان و تضعیف اقتدار حافظان امنیت، به هر کاری دست زدند.

جابری انصاری تصریح کرد: البته نیروی مقتدر انتظامی و امنیتی، با عطوفت و تیزبینی، صف مردم معترض را از لیدرهای اغتشاشگر و حرمت شکنان جدا کردند و تلاش شد تا با کمترین ضریب خطا، ضمن دعوت مردم به آرامش و تأمین امنیت برای معترضین، نگذارند نیروهای نفوذی و دست پرورده‌های دشمنان، که با آموزش‌های مختلف، برای ایجاد التهاب و تنش و تخریب و ایجاد درگیری آماده شده بودند، به اهداف اصلی و شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: از مراجع قضائی و نیروی مقتدر فراجا و امنیتی توقع داریم که ضمن عطوفت با جوانانی که تحت تأثیر فضاسازی رسانه‌ای دشمن، اغفال و تحریک شده‌اند، با لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال و نظم عمومی، برخورد قانونی، قاطع و جدی نمایند و نگذارند منافع و مصالح ملت و مملکت، بازیچه مطامع و دسایس فرصت طلبان و اغتشاشگران گردد.

وی ادامه افزود: در مواقع فتنه، دشمن تلاش می‌کند تا با وارونه نشان دادن وقایع و بزرگ کردن برخی اشتباهات، به تحریک عواطف مردم بپردازد و با ایجاد فضای متشنج و ناآرام، ضمن مشغول کردن توان و ظرفیت مسئولان کشور به مسائل داخلی و مستحدثه، تلاش کند تا روند موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی را کند نموده و مسیر انرژی و ظرفیت‌های کشور را از اهداف متعالی منحرف نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در همین فتنه امروزی نیز جبهه باطل، متشکل از سیاستمداران آمریکایی و استعمار پیر انگلیس و دشمن زبون اسرائیلی با کمک دلارهای ناپاک آل سعود، جنگ احزاب دیگری را علیه کشور و نظام اسلامی تشکیل دادند.

جابری انصاری اضافه کرد: اما پس از گذشت مدتی، حقایق زیادی از ماهیت دسیسه‌های دشمنان پشت پرده و فعالیت لیدرهای اغتشاشگر، برای عموم مردم و حتی مردم معترض، مشخص شد و امروز همه میدانیم که هنجارشکنی و تفرقه افکنی های خزنده دشمنان، وحدت و تمامیت ارضی و امنیت پایدار کشور را هدف گرفته است.

وی تاکید کرد: امروز در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات بزرگ و اصلی و دفع هجمه‌ها و تحریم‌های مختلف مشغول جهاد است و در مذاکرات با قدرتهای جهانی، اقتدار و صلابت خویش را حفظ نموده و از منافع مسلم کشور دفاع می‌کند، این دشمنان در تلاشند تا با ایجاد و افزایش فشارهای داخلی، مسئولان و مذاکره کنندگان غیور کشور را تحت فشار گذاشته و امتیازطلبی کنند که بی شک این حیله دشمنان نیز به ثمر نخواهد نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به لزوم بصیرت و متانت در وقایع اخیر بیان داشت: حضور مستمر مردم در عرصه‌های مختلف، پیشرفتهای چشمگیری را نصیب این خاک پاک نموده است و رمز این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها که علیرغم دشمنی‌ها و کارشکنی‌های همیشگی دشمنان به دست آمده، وحدت و اتحاد عموم اقشار و اقوام ایرانی بوده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …