جمعه , 31 فروردین 1403

کاهش دما و بارش برف و باران برای ارتفاعات البرز پیش بینی می شود

آرش بهاروند احمدی روز دوشنبه به ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و ضعیف سطوح میانی و همراهی آن با تقویت فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که باعث کاهش دما و  در ارتفاعات شمالی استان رخداد بارش های پراکنده و خفیف خواهد شد.

وی بیان داشت : با توجه به ماندگاری دمای کمینه زیر پنج درجه سانتیگراد بیشتر از ۱۲ ساعت در ارتفاعات استان هرگونه عملیات بتن ریزی در این مناطق مطابق با آیین نامه بتن با مخاطره یخ زدگی همراه خواهد بود.

بهاروند احمدی گفت : براین اساس آسمان البرز قسمتی تا نیمه ابری ، مه رقیق در ارتفاعات عصر و شب احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و برف، کاهش دما و روز چهارشنبه آسمان نیمه ابری، ارتفاعات مه همراه با احتمال بارش پراکنده وخفیف باران و برف، به تدریج کاهش ابر خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی البرز افزود: دمای هوای  مناطق کوهپایه ای استان تا پایان هفته جاری بین یک تا ۱۹ درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود اما مناطق کوهستانی و ارتفاعات البرز به زیر صفر خواهد رسید.

وی اظهار داشت: کیفیت هوای استان البرز نیز به استثتنای  روز چهارشنبه  مابقی روزها تا پایان هفته همراه با افزایش آلاینده ها پیش بینی می شود. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …