جمعه , 14 اردیبهشت 1403

بازنشستگان نمونه سال ۱۴۰۰ البرز تجلیل شدند

 ابوالحسن قورچیان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم گفت: با توجه به  شرایط خاص بحران کرونا در کشور این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی در ادامه خطاب به بازنشستگان برگزیده بیان داشت : بازنشستگی یک افتخار است و کار  در مجموعه های  خدمتگزاری همچون سازمان تامین اجتماعی و جوامع کارگری یک افتخاری بهتر است و چه افتخاری بالاتر از اینکه در جامعه بازنشسته استان به عنوان نمونه برگزیده شده اید.

وی  اظهار داشت : امیدواریم برگزیدگان  ، بیش از گذشته همراه با برنامه های سازمان تامین اجتماعی در کنار همکاران بوده و با حضور در محل خدمت ، نسبت به انتقال تجربه و ارایه راهکارهای مناسب ما را در اجرای برنامه های سازمان تامین اجتماعی همراهی نمایند .

در ادامه مراسم دکتر محمد توانایی  مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت:  شایستگی های بسیاری در قشر فرهیخته بازنشسته سراغ داریم ، با انبوهی از تجربه که بسیار گرانقیمت است و امیدواریم بتوانیم از این تجربه های گرانبها همکاران در امور بهره ببریم .

در پایان این مراسم از ۶ تن از بازنشستگان و از کارافتادگان استان البرز تجلیل شد.

اداره کل تامین اجتماعی استان البرز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیمه شده و بیش از ۳۵۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …