جمعه , 7 اردیبهشت 1403

کارگروه انتقال زندان‌ها در استان البرز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تقدیر از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اجرای اهداف این قرارگاه اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از مناطق کمتربرخوردار و آسیب‌پذیر استان، بزرگترین هدف قرارگاه اجتماعی استان است.

وی ادامه داد: 55 محله آسیب‌پذیر استان در این قرارگاه به صورت هدف و پایلوت مد نظر بودند که 11 محله دیگر نیز به این تعداد اضافه شد.

استاندار البرز با بیان اینکه در حال حاضر باید مجموعه مسئولان مربوطه و فرمانداران شهرستان‌ها با اهتمام ویژه ای در خصوص اجرای اهداف قرارگاه در 66 محله مورد نظر اقدام کنند و نتایج عملکرد خود را به قرارگاه مرکزی گزارش دهند بیان کرد: باید عملیاتی و میدانی اقدام کنیم چرا که محرومیت زدایی از محله‌ها و ساماندهی مناطق هدف باید نمود عینی و محسوس داشته باشد.

عبدالهی با اشاره به اینکه ضرورت دارد تمامی ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف در قرارگاه اجتماعی استان منسجم شود و در قالب برنامه ای مدون با اتحاد مسئولان مربوطه به مرحله اجرا برسد، تصریح کرد: مدیران محله‌ها باید مشخص شوند و با آگاهی کامل از مسئولیت‌های خود و هماهنگی با قرارگاه در محله‌ها فعالیت داشته باشند.

وی  با اشاره به اینکه نگاه مجموعه خیرین در حوزه های مختلف در 66 محله هدف به کمبودها و مشکلات معطوف شود، ادامه داد:  باید کارگروه انتقال زندان‌ها هر چه سریع تر راه اندازی شود و طی نشستی با وزیر  دادگستری برای اقدامات بعدی تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.

استاندار البرز گفت: مدارس دخترانه در محله های هدف، بعد از ظهرها به ورزش بانوان اختصاص داده شود و در این راستا آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع توزیع عادلانه یارانه ها و اهداف شجاعانه دولت در این راستا، افزود: هر کدام از ما وظیفه داریم که مردم را از این طرح که به نوعی جراحی اقتصادی محسوب می‌شود، آگاه کنیم.

عبداللهی گفت: به طور قطع تمامی این تصمیمات به نفع مردم خواهد بود چراکه تاکنون در زنجیره توزیع، کمترین بهره از  یارانه‌ها برای مردم بود.

وی افزود: همانطور که پیش‌بینی می‌شود در روند این ساماندهی تغییر نرخ را در بازار خواهیم داشت ولی آنچه که مشخص است، نحوه جبران آن نیز در قانون پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …