پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

راز قتل جوان ۳۲ ساله در شهر جدید هشتگرد برملا شد

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دختر ۲۰ ساله ای که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به قتل دوست ۳۲ ساله اش با مواد سمی کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

راز قتل جوان ۳۲ ساله در شهر جدید هشتگرد برملا شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک به قتل در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در شب حادثه متوفی به همراه یک خانم وارد منزل مجردی اش شده و پس از چندین ساعت ۲ خانم هراسان از منزل خارج شده و چند روز بعد بستگان متوفی متوجه مرگ او شده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز تصریح کرد: با اشاره به دریافت نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ متوفی بر اثر مسمویت حاصل از مصرف سیانور، در ادامه کارآگاهان پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت آن خانمی که در شب حادثه در محل قتل حضور داشت شده و با تحت نظر گرفتن تحرکات وی، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم عنوان کرد که به مدت یک سال با متوفی دوست بوده و به صورت دائم به خانه وی رفت و آمد داشته و از مدتی قبل بنا به دلایل شخصی با نامبرده به اختلاف خورده و تصمیم به قتل وی گرفته که در شب حادثه در یک اقدام جنون آمیز سیانور را در مشروبات الکی مخلوط و از این طریق او را به قتل رسانده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …