شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کارگروه اطلاع‌رسانی شرکت‌های دانش بنیان در البرز تشکیل می‌شود

 سعید جابری انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج،  با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبری معظم انقلاب به سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری زیادی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان برخوردار است.

وی افزود: تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان استان البرز جزو بهترین صنایع ایران و  حتی منطقه هستند.

سرپرست اداره کل ارشاد استان البرز با بیان اینکه تعداد زیادی از صنایع و شرکت‌های دانش بنیان و های تک ایران در البرز فعالیت می کنند ، بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده قطعا بخش زیادی از فعالیت‌های این شرکت‌ها و واحدهای ارز آور اطلاع رسانی می‌شود.

جابری انصاری با بیان اینکه البرز در حوزه هوش مصنوعی، صنایع دانش بنیان ، های تک و شرکت‌های فناور و نوترکیب دارویی، تولید واکسن کرونا و پرندگان غیر نظامی جزو استان‌های برتر کشور است ، تصریح کرد: یکی از مشکلات این بخش عدم اطلاع رسانی فعالیت‌های این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فناوری‌های مورد استفاده در کشور از مبدا البرز است ، ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم حمایت از این شرکت‌ها برای شکوفایی  و ارز آوری بیشتر برای کشور است.

سرپرست اداره کل ارشاد استان البرز با بیان اینکه شورایی با راهنمایی و زیر نظر استاندار البرز برای اجرای منویات رهبری معظم انقلاب بر اساس سیاست ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در البرز تشکیل می‌شود، ادامه داد:  از ظرفیت شورای اطلاع رسانی استان البرز در این زمینه بهره گیری می‌شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …