شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کارگاه‌های مشاوره خانواده و مهارت های زندگی در استان البرز توسعه می یابند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین پور در پی برگزاری اولین ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در دولت سیزدهم که روز شنبه برگزار شد، دررشته توئیت هایی مصوبات این جلسه را منتشر کرد.

وی نوشت: در اولین ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در دولت سیزدهم که با حضور استاندار برگزار شد، مصوب شد بانک‌های عامل تا پایان سال نسبت به پرداخت وام ۱۳۰۸ نفر از جوانانی که هنوز در صف انتظار هستند اقدام و نتیجه را اعلام کنند.

یامین پور در این ادامه به همکاری سپاه و مجمع خیرین ازدواج استان البرز جهت اشتغال افراد آسیب پذیر اشاره کرده و افزوده است: با همکاری این دو نهاد، مکانی مناسب در اختیار انجمن سفیران الفبای مهربانی کرج قرار خواهد گرفت و همچنین مجمع خیرین ازدواج جوانان با هدف برگزاری ازدواج آسان و ارزان جوانان، با اتحادیه تالارهای پذیرایی البرز قراردادی را منعقد خواهد کرد.

معاون امور جوانان همچنین با اشاره به این که استان البرز جزو استان‌های با آمار بالای طلاق در کشور است، نوشت: کارگاه‌های مشاوره خانواده و مهارت های زندگی زیر نظر دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در استان البرز توسعه خواهد یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …