یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۶۳ هزار رأی اولی البرز آماده شرکت در انتخابات شدند

فرشته فهمیده روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان رأی اولی ایران کوچک روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به جهاد و فرمان سیاسی- اجتماعی رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان رأی اولی با حضوری پرشور و آگاهانه برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم می زنند تا رییس جمهور آینده ایران اسلامی با رأی بالا با مردم دنیا سخن بگوید.

فهمیده  با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند،یادآورشد: نسل نو همگام با سایر اقشار مردم می آید تا خط قرمز روی اهداف ضد اسلامی  دشمنان بکشد و در مشارکت سیاسی نمره بیست را در کارنامه ملی انتخابات ۲۸ خرداد با انتخاب اصلح به  ثبت برساند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان رأی اولی در نخستین تجربه مشارکت سیاسی خود درتعیین سرنوشت ملی در کنار مادران ،پدران ، برادران و خواهران خویش حضور پیدا می کنند تا بگویند ایران را دوست دارند و سربازانقلابند.

فهمیده اضافه کرد: به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان رأی اولی در زمینه مردم سالاری دینی و انتخابات، وبینارهای روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در بستر شبکه شاد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

وی راه اندازی پویش های انتخاباتی با عنوان « من رأی می دهم» ، « رای من، سرنوشت من» ،« من ایران را دوست دارم و سرباز انقلابم » مسابقه، عکس نوشته، پادکست، دلنوشته، نماهنگ، سرود ، تهیه و انتشار توصیه های امام راحل، شهدای گرانقدر از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبرمعظم انقلاب درخصوص انتخابات، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را از جمله ویژه برنامه های فرهنگی –تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی در بستر شاد برای دانش آموزان رأی اولی ذکر کرد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: عصر امروز نیز اجتماع رأی اولی های استان البرز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز با سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در راستای شور انتخاباتی و انتخابات آگاهانه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: شرکت درانتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم.

استان البرز ۴۷۳  هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …