دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج : جانبازان درس ایثار به جامعه دادند

 آیت‌الله« سید محمدمهدی حسینی همدانی»  روز دوشنبه به مناسبت روز جانباز  در دیدار با تعدادی از جانبازان انقلاب اسلامی بیان داشت:  نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در سراسر کشور از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مأموریت دارند تا ضمن سرکشی از جانبازان عزیز سلام ایشان را خدمت جانبازان ابلاغ کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: شهدا دارای درجات عالی و متعالی هستند و در جایگاهی رفیع قرار گرفتند، کسی که جانباز می‌شود سختی‌هایش بیشتر است و مثل شهید هرروز در حال شهادت است.

وی گفت:  در این خصوص حضرت آقا تعبیری دارند که جانبازان مانند شهید هستند با این تفاوت که جانبازان هرروز در حال شهید شدن هستند و خانواده‌های آنان هم هرروز در حال شهید داری هستند و پاداش مضاعفی می‌گیرند، همسران جانبازان در تمامی ثواب‌های جانبازان شریک هستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج، وجود جانبازان را به‌طور عملی درس ایثارگری و جوانمردی دانست و افزود: یک زمانی باید در مورد ایثار، ایثارگری و موضوعات مربوط به جوانمردی سخنرانی کرد، اما جانبازان با همین اعضا مجروح خود در حال تعلیم دادن و درس دادن هستند که ما در چه مسیری حرکت کنیم و قدم برداریم.

وی گفت: خداوند متعال برای شما پاداشی مضاعف را ثبت کرده است و شما پیشاپیش برگه‌های تذکره‌های بهشت را برای خود فرستادید، جانبازان عزیز با نیت خالص وارد شدند و با نیت خالص هم در حال پیمودن مسیر هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه جمعی از مسئولین به مناسبت روز جانباز و در راستای اجرای طرح علمداران حماسه با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «منوچهر بناکار» و «حامد نورمحمدی» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …