یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

کارخانه نوآوری البرز نیازمند نگاه ملی است

کارخانه نوآوری البرز نیازمند نگاه ملی استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز؛ عمار ایزدیار با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج گفت: راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، یکی از ابعاد توسعه اقتصادی کلان‌شهر کرج است و نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به این کارخانه باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

او بابیان این که نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به کارخانه نوآوری البرز، باید موردتوجه جدی مسئولان ارشد این استان قرار گیرد افزود: هم‌اکنون در دوران اقتصاد دیجیتال به‌عنوان انقلاب جدید دیجیتال قرار داریم که توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از نیاز‌های شهر کرج و البرز را برطرف کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج با اشاره به فعالیت بیش از ۲۴۰شرکت دانش‌بنیان در البرز افزود: برای سرعت بخشی به راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز، هرکدام از مراکز خدماتی استان نیز وظایفی برعهده‌گرفته‌اند که لازم است به‌سرعت اقدامات مناسب را انجام دهند، قطعاً با انجام نهایی این برنامه‌ها، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به‌عنوان یکی از کلان‌شهر‌های ایران خواهیم بود.

ایزدیار گفت: شرکت دانش‌بنیان «سیوان» هم به‌عنوان مجری راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، امکانات و ظرفیت‌های مناسبی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و نوآور در این فضا آماده کرده است که به‌زودی شاهد مراسم رسمی افتتاح خواهیم بود.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج افزود: با فعال شدن کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، شاهد تحولات خوبی در حوزه فن‌آوری و نوآوری در شهر کرج و شهر‌های اطراف خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار این مجموعه، ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شود و شاهد تحول در ارائه راه‌کار‌های نوآورانه در موضوعات باشیم، قطعاً با تکمیل شدن این زنجیره، شاهد تأثیرات مثبت آن در رفع نیاز‌های جامعه را تأکید بر نیاز‌های کلان‌شهر کرج خواهیم بود.

ایزدیار گفت: ویژگی‌های این کارخانه نوآوری و امکانات و تسهیلات فراهم‌شده و ظرفیت خوبی برای حضور جوانان و فعالان عرصه نوآوری در البرز و استان‌های مجاور فراهم کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …