شنبه , 1 اردیبهشت 1403

پیوست فرهنگی باید برای دستگاه های اجرایی تکلیف شود

علی حدادی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ افزود: این پیوست فرهنگی حتی در دستگاه های اجرایی مانند راه و شهرسازیو شهرداری  نیز باید مدنظر قرار گیرد بطوریکه پروژه ها به عنوان بسته های فرهنگی تعریف شده و زمان بندی داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع عفاف وحجاب از دیگر مقوله های مهم در حوزه فرهنگ است که در فراکسیون و کمیسیون های مربوطه خود در مجلس شورای اسلامی مورد تاکید قرار گرفته، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع باید وظایف دستگاه های اجرایی مختلف دراین زمینه مشخص شود.

نماینده مردم طالقان ، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه علمیه یک ظرفیت عالی است که توانایی هایی خوبی دارد و باید این ظرفیت هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

وی یاد آورشد: یکی از مشکلات در بحث منابع درآمدی حوزه غرب استان البرز آن است که منابع درامدی این بخش به شهرستان های دیگر استان می رود درصورت که باید از این منابع برای اجرای هرچه بهتر طرح های فرهنگی بهره برد.

حدادی گفت: امروز درعصر انفجار اطلاعات هستیم و فضای مجازی موضوعی مهمی محسوب می شود بنابراین باید برنامه ریزی های مدونی دراین زمینه داشت.

وی ادامه داد:  اقدامات پراکنده نتایج خوبی را در بر ندارد بنابراین باید با پرهیز از موازی کاری در حوزه فرهنگی اقدامات موثر داشت.

در نشست شورای فرهنگ عمومی ساوجبلاغ هریک از اعضای این نشست به بیان نقطه نظرات خود  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان پرداختند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …