جمعه , 7 اردیبهشت 1403

پوستر «دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی» در البرز رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن انصاری عصر چهارشنبه در نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی که در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امسال هم مانند سال گذشته دومین سوگواره ملی استان البرز برگزار می‌شود که این امر باعث افتخار این استان است.

وی تصریح کرد: پس از سردار سلیمانی سردارهای بسیاری در کشور زنده شدند و ایشان در عصری که زندگی می‌کنیم الگوی به تمام معنا برای تمام اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

رئیس مجمع جوانان استان البرز با بیان اینکه امسال بخش ویژه به نام رسانه به محورهای سوگواره اضافه شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته گرچه سوگواره استانی بود، اما آثار زیادی از چند استان دیگر ارسال شد و دو نفر از برگزیدگان از استان‌های اصفهان و فارس و مابقی از استان البرز بودند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۱۵۰ آثار در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ارسال که از این تعداد بیش از ۳۸۰ دل نوشته ارسال شد، گفت: بر همین اساس در داوری به ۵۱ نفر در قالب رتبه اول تا سوم و آثار برگزیده جوایزی اهدا شد.

انصاری اظهار کرد: سال گذشته در حوزه فیلم کوتاه کمترین استقبال از سوی شرکت کنندگان صورت گرفت، چون فیلم کوتاه هزینه بردار است.

وی بیان کرد: امسال مقرر شده است، مبلغ جایزه‌ها بر مبنای هزینه‌هایی که هنرمندان و شرکت کنندگان برای آثار خود انجام می‌دهند، افزایش یابد.

رئیس شورای سیاست گذاری سوگواره ملی به وقت دلتنگی متذکر شد: امید است اثراتی که به دبیرخانه ارسال می‌شود در سطح جامعه انتشار پیدا کند.

دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود

هانیه کریمی، دبیر دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی نیز در این مراسم اظهار کرد: امسال دومین دوره سوگواره ملی به وقت دلتنگی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سوگواره به وقت دلتنگی سال گذشته در سطح استان البرز برگزار شد و به دلیل استقبال زیاد استان‌های دیگر، این سوگواره در سطح ملی بر گزار می‌شود.

دبیر دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی تصریح کرد: این سوگوراه در سه بخش ادبی، هنری، تجسمی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی شامل شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره و دل نوشته و نمایشنامه نویسی، بخش هنری شامل فیلم نامه، پاکدست، نماهنگ و موسیقی، بخش تجسمی شامل عکاسی، پوستر، نقاشی و خوشنویسی و بخش رسانه شامل تیتر، گزارش و یاد داشت است.

کریمی گفت: موضوعات سوگواره مجاهدت‌های بی وقفه، اخلاص، ولایتمداری، تدبیر و مدیریت راهبردی، شجاعت، نظم و انضباط، نگاه باز فراجناحی، شهادت طلبی، کمک مومنانه، مقاومت و ایستادگی، عشق به مطالعه و کتاب، دشمن شناسی و ارادت و تمسک به اهل بیت (ع) است.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر سال ۱۴۰۰ است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه www.bmjee.ir شبکه جوانان انقلاب اسلامی مراجعه نمایند.

دبیر دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی متذکر شد:
هر هنرمند به صورت نامحدود می‌تواند ارسال آثار خود را به سامانه یاد شده یا شماره وات‌ساپ ۰۹۱۹۴۳۵۷۵۲۹ ارسال نمایند.

گفتنی است، در این مراسم با حضور مسئولان استان البرز از پوستر دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی رونمایی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …