شنبه , 15 اردیبهشت 1403

پردیس فرهنگی در مناطق کم برخوردار کرج احداث شود

 غفور قاسم پور روز یکشنبه در نشستی  ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی سینما، با اشاره به نقش مراکز فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ و ارتقاء سطح اجتماعی در نشست مدیران کرج افزود: در طول سالهای اخیر به موازات توسعه شهری، تناسبی بین نیازهای جمعیتی و  زیر ساخت های فرهنگی به ویژه در کلانشه با جمعیت دو میلیونی اندیشیده نشده است .

وی ادامه داد: امروز زمان آن فرا رسیده تا طبق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اهتمام وافری در این زمینه صورت پذیرد.
قاسم پور گفت: پای بست مناطق کم برخوردار کرج را باید با سنگ بنای فرهنگ بنا نهاد تا ساکنان این مناطق از حصار بسیاری آسیب ها رهایی بخشیده شوند.
وی افزود: به نظر می رسد علاوه بر تلاشی که برای ایجاد پیاده روها و سنگ فرش کردن دالان ها و کوچه و پس کوچه های این مناطق صورت میگرد، نیاز مبرمی برای احداث و راه اندازی پردیس فرهنگی در بام کرج وجود دارد.
معاون استاندار البرز با تاکید بر ضرورت فعال شدن شورای اجتماعی شهرستان کرج بیان کرد:  کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج نیز باید برای رسیدگی به امور اجتماعی و فرهنگی مناطق کم برخوردار کرج بسته ویژه ای طراحی و اجرایی کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …