جمعه , 14 اردیبهشت 1403

پذیرش مهمان در ۱۲ مرکز اسکان فرهنگیان البرز آغاز شد

« رحمان درکی » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهمانان فرهنگی که قصد دارند در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به استان البرز مسافرت کنند، می توانند به صورت حضوری و یا بهره گیری از سامانه های نوبت دهی و اسکان الکترونیکی  به نشانی  http://eskan.medu.ir نسبت به ثبت درخواست محل اسکان خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۱ در البرز، مراکز آموزشی و رفاهی و مدارس که شامل ۷۳ اتاق و ۲۷۹ تخت اسکان می شود،آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای استقبال شایسته از مسافران نوروزی ، نشست های توجیهی و آموزشی برای عوامل اجرایی مراکز تعیین شده برگزار شد.

درکی با اشاره به اینکه پذیرش مهمان در این مراکز منوط به تزریق دوزهای واکسن کرونا از سوی متقاضیان است، یادآورشد: اتاق های مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان البرز به فرش، تخت، پتو، یخچال و تلویزیون تجهیز شده اند.

وی تهیه اقلام بهداشتی و ایجاد ساز و کارهای لازم جهت کنترل و ارتقاء بهداشت محیط در راستای دستورالعمل های صادره از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان البرز ذکر کرد.

وی ادامه داد: برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در زمینه آدرس مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در البرز بنرهای بزرگ با مشخصات کامل از سوی ستاد مرکزی و نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش در میادین ورودی این استان به ویژه در کرج نصب شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم با مشارکت تمام بخش‌ها و همکاری همه جانبه، اقدامات مربوط به پذیرش و اسکان را آبرومندانه مدیریت و راهبری کنیم.

وی چیدن سفره های هفت سین نوروزی، ارائه کتاب برای مطالعه، وسایل ورزشی، تهیه نقشه و فهرست مراکز خدماتی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری البرز به همراه اطلاعات مربوط به آن را از دیگر اقدامات انجام شده در مکان های اقامتی فرهنگیان البرز برشمرد.

 درکی تکریم مراجعان، مهمان‌نوازی، سعه‌صدر، برخورد حسنه و امانت داری از سوی ستاد اسکان البرز را ضروری دانست و تاکید کرد: به منظور نظارت مستمر بر روند فعالیت های در نظر گرفته شده ، طرح بازدید میدانی از مراکز اقامتی نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش این استان انجام می شود.

پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی سراسر کشور در نوروز ۱۴۰۱ در استان البرز از ۲۸ اسفند  ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

استان البرز حدود ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …