شنبه , 8 اردیبهشت 1403

سه هزار بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند البرز توزیع شد

« علی حجرگشت » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک های مردمی در قالب بسته های معیشتی، پوشاک و کفش در روزهای پایانی سال جاری توزیع  شد.

وی با اشاره با اینکه آموزش و پرورش البرز حدود ۲۶ هزار دانش آموز نیازمند دارد،خاطرنشان کرد: برای حمایت هرچه بیشتر از این دانش آموزان نیازمند خواستار همراهی بیشتر  نیکوکاران و مردم خیر استان هستیم.

وی بیان داشت: درآستانه سال نو برای تامین بخشی از هزینه های مورد نیاز دانش آموزان نیازمند مدارس البرز نیاز به مشارکت خیرین داریم تا هدیه نوروزی دانش آموزان در مدارس استان تامین شود.

حجرگشت به نوعدوستی و دست گیری ملت ایران در حمایت از نیازمندان پرداخت و عنوان کرد: ایثار و کمک به همنوع ریشه در فرهنگ غنی اسلامی ایران دارد.

وی یادآورشد: در بسیاری از مدارس البرز این بسته های حمایتی همزمان با برپایی جشنواره هفت سین نوروزی در مدارس این استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه حدود  پنج هزار دانش آموز بی بضاعت استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز قرار دارد،اضافه کرد: با تمام مشکلات اقتصادی موجود در کشور شاهد افزایش کمک به نیازمندان توسط اقشار مختلف جامعه هستیم که بیانگر حس نوعدوستی و نیکوکاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز با هدف حمایت از دانش آموزان و فرهنگیانی که مشکل مالی یا بیماری صعب العلاج دارند،فعال شده است.

وی اظهارداشت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب‌دیدگان از کرونا، آموزش و پرورش البرز با همراهی خیرین تا کنون درچندین مرحله رزمایش همدلی و احسان در مدارس استان اجرا شده است.

حجرگشت تاکید کرد: تکریم و حفظ عزت نفس دانش‌آموزان نیازمند باید به گونه‌ای باشد که آنان در دریافت خدمات مختلف از جمله  آموزشی و رفاهی احساس تبعیض و تفاوت با دیگر دانش‌آموزان نکنند و منتی بر آنان احساس نشود.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …