چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

استاندار: مصلاهای فارس در دولت سیزدهم تکمیل می‌شوند

بنا بر گزارش شامگاه پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جلسه جامعه روحانیت شیراز افزود: آمادگی روحانیون برای اعزام به روستاها و حضور فعال در مساجد می‌تواند موجب رونق فعالیت های مذهبی و دینی شود.

وی اظهار داشت: افتخار روحانیت شیعه این است که بدون وابستگی به دولت ها، تذکرات لازم به مسئولین می دهد و جامعه را در مسیر صحیح هدایت می‌کند.

استاندار: مصلاهای فارس در دولت سیزدهم تکمیل می‌شوند

استاندار فارس با اشاره به اینکه بازرسی از ادارات فارس مورد توجه مدیریت ارشد استان قرار دارد، افزود: با رویکردی جدید و عالمانه، برای پیگیری این مسئله تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.
ایمانیه با بیان اینکه دولت سیزدهم با اخلاق مداری به دنبال تغییر مسیر مدیریت کشور است، تصریح کرد: در استان فارس نیز با رعایت انصاف و اخلاق برای احقاق حقوق مردم و خدمت رسانی بیشتر به جامعه، بهبود وضعیت مدیریت دستگاه های اجرایی را پیگیری می‌کنیم.
استاندار فارس با بیان اینکه مسائل اقتصادی عمدتا ابعاد ملی داشته و منوط به تصمیمات کشوری است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در سطح استان با هماهنگی اتاق اصناف و اتاق بازرگانی از گران‌فروشی و اجحاف به مردم و تولیدکنندگان جلوگیری کنیم.

استاندار: مصلاهای فارس در دولت سیزدهم تکمیل می‌شوند

ایمانیه با اشاره به اینکه استان فارس دارای بیشترین موقوفات کشور است، تاکید کرد: باید با فعال و پویاتر کردن موقوفات، انگیزه گسترش وقف را فراهم و مشکلات جامعه در حوزه‌های سلامت و آموزش کاهش دهیم.
استاندار فارس با بیان اینکه این استان دارای مشکلات زیرساختی متعددی در زمینه آب و برق است و در سالهای گذشته حق استان پرداخت نشده است، اظهارداشت: بعضی از مشکلات مردم با تصمیمات مدیریتی قابل رفع است که متاسفانه در گذشته مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است.
وی به اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد استان فارس اشاره کرد و با تاکید بر این که در برابر نعمات الهی باید حقوق شرعی را پرداخت کنیم تا مشمول سنت لطف الهی قرار بگیریم، گفت: در راستای بهبود وضعیت بخش کشاورزی استان موضوع مکانیزه کردن و تغییر الگوی کشت به منظور بهینه کردن مصرف آب و نهاده ها در دستورکار مدیریت ارشد استان قرار دارد.
ایمانیه با تاکید بر اهمیت طرح ۵۷ هکتاری شیراز، افزود: تلاش میکنیم با جذب اعتبارات لازم و همکاری دستگاه های مسئول، این طرح را پیگیری و اجرایی کنیم.
استاندار فارس با قدردانی از دلسوزی و دغدغه های اساسی و موثر روحانیت شیراز، ادامه داد: تداوم حضور استاندار در جلسات جامعه روحانیت شیراز به منظور آشنایی با مشکلات جامعه و دیدگاه های روحانیت محترم، حتما در دستورکار مدیریت ارشد استان قرار خواهد داشت.

استاندار: مصلاهای فارس در دولت سیزدهم تکمیل می‌شوند

ساخت مرکز ماده ۴۲ در دستور کار قرار می‌گیرد
اختصاص بودجه و ساخت مرکز ماده ۴۲ استان فارس که به منظور نگهداری از محکومان موادمخدر یا روانگردان های صنعتی غیردارویی در قانون پیش بینی شده است در دیدار دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و استاندار فارس مورد تاکید قرار گرفت.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،  در این دیدار اعلام شد، ستاد مبارزه با موادمخدر همه هزینه های معتادان متجاهر که فعلا در اردوگاه ماده ۱۶ مستقر هستند را پرداخت می‌کند.
اردوگاه ماده ۱۶ ویژه نگهداری معتادان به موادمخدر و روانگردان متجاهر است که با دستور قضایی به مدت یک تا سه ماه نگهداری می شوند.
همچنین در این دیدار موضوع واگذاری خودروهای مکشوفه از قاچاقچیان به دستگاه‌های کاشف بر اساس فرایندهای اداری و قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دو انتصاب در استانداری فارس
سرپرست ادارات کل امور شهری و شوراها و پدافند غیرعامل استانداری فارس در احکامی توسط استاندار منصوب شدند.
محمد هادی ایمانیه در حکمی مسعود طهماسبی را به عنوان سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری فارس منصوب کرد.
در حکم دیگری از سوی استاندار فارس، محمد جباریان به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری فارس منصوب شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …