یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

پایگاه تزریق واکسن برای فعالان اقتصادی البرز فعال شد

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز پرهام رضایی روز سه شنبه  در حاشیه بازدید از این پایگاه که در محل اتاق بازرگانی استان افتتاح شده است ضمن‌ تاکید بر لزوم رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی و پزشکی گفت: فعالیت در  این پایکاه تا تزریق واکسن برای همه فعالان سنگر تولید ادامه خواهد یافت.

وی گفت: این مرکز به منظور تسریع در روند واکسیناسیون عمومی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تامین اجتماعی استان دایر و راه اندازی شده است.

رضایی افزود: در این پایگاه روزانه واکسیناسیون بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی و کارکنان تمامی کارگاه‌های بزرگ، متوسط و کوچک استان البرز را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: تزریق واکسن در این پایگاه بر اساس هماهنگی‌های قبلی و اعلام‌ قبلی اسامی افراد  انجام می‌شود و در این راستا طی فراخوانی مراتب  به مدیران مجموعه‌های صنعتی و تولیدی و کارگاه‌های فعال استان اعلام  شده است.

رضایی گفت: بیش از  چهار هزار واحد صنعتی در البرز از ماه‌ها قبل درخواست‌های متعددی  برای دریافت سهمیه واکسن کرونا ویژه پرسنل به اتاق بازرگانی استان ارسال شده بودند.

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن حجم نامه‌های درخواستی در این مورد، اتاق بازرگانی البرز انجام این رسالت مهم را بر عهده گرفت.

وی با اشاره به رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و پزشکی در پایگاه واکسیناسیون اتاق بازرگانی البرز گفت : نیروهای کادر بهداشت و درمان استان به منظور انجام واکسیناسیون در این پایگاه مستقر هستند و تا زمانی که به فعالیت این پایگاه نیاز باشد، واکسیناسیون ادامه می یابد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …