جمعه , 7 اردیبهشت 1403

وضعیت کنونی در شان البرز نیست

استاندار البرز گفت: همه مدیران باید با تکریم ارباب رجوع و برگزاری ملاقات مردمی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبداللهی در اولین نشست شورای اداری که با مدیران استان گفت: مسئولان و مدیران اجرایی استان باید با حرکت جهادی و انقلابی برای توسعه استان و رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند .

عبداللهی با بیان اینکه  ۱۱ سال از استان شدن البرز می گذرد، گفت: باید از همه ظرفیتهای صنعتی، اقتصادی و تاریخی استان برای توسعه بیشتر استفاده کرد و موقیعت و وضع کنونی در شان البرز نیست.

او با اشاره به اینکه استان البرز در بخش اقتصاد و صنعت رتبه دوم وسوم کشور را دارد، افزود: متاسفانه این استان علی رغم این ظرفیت درتخصیص بودجه جایگاه  ۲۸ کشور دارد و باید مدیران استان این موضوع را پیگیری کنند.

استاندار البرز بر کاهش بارترافیکی ورودی شهر آزادراهها و اتوبانهای منتهی به استان با اجرای طرح های جدید و تکمیل هرچه زودتر طرح های درحال اجرا تاکید کرد و افزود : باید با مطالعه دقیق برای اجرای طرح ها حرکت تحولی دراستان ایجاد کرد.

 عبداللهی به ساخت مسکن براساس آمایش سرزمین هم اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن تاثیر مستقیمی بررفع مشکلات حاشیه نشینی دارد.

او افزود: متاسفانه در کشور سند اجرایی وعملیاتی برای مدیریت بحران وجود ندارد و مدیریت بحران استان موظف است روی این موضوع مطالعه و راه حل ارائه کند تا استان البرز در کشور نمونه باشد.

استاندار البرز از راه اندازی قرارگاه اجتماعی خبرداد و گفت: هدف از راه اندازی این قرارگاه کاهش آسیبهای اجتماعی و رسیدگی به گروه آسیب پذیر جامعه است که باید همه دستگاهها این قرارگاه را حمایت کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …