یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

همایش تجلیل از معلمان در ساوجبلاغ برگزار شد

همزمان با بزرگداشت مقام معلم، همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی ساوجبلاغ در سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.

همایش تجلیل از معلمان در ساوجبلاغ برگزار شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این مراسم به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید مطهری و به منظور پاسداشت مقام شامخ معلم و تقدیر و تجلیل از فرهنگیان با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان واعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ در سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.
در این مراسم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اهمیت علم ودانش اندوزی گفت: دانش همراه با دین مایه عروج انسان و فتح قله‌های معرفتی است و دانش بدون دین مخرب‌ترین ابزار برای جوامع بشری و دلیل اصلی طغیان انسان‌ها می‌باشد.
دکترحدادی افزود: رسالت معلمان آن است که با فروتنی، تواضع و ایمان در جهت ارتقای علمی جامعه تلاش می‌کنند، معرفت و بینش دینی و اسلامی، از ضروریات اخلاقی معلمین جامعه اسلامی است.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی از بررسی اصلاح قانون حقوق و دستمزد معلمان درمجلس خبر داد وگفت: مجلس به دنبال ایجاد راهکار‌هایی برای اصلاح حقوق معلمان در جهت حل مشکلات این قشر زحمتکش است و در این خصوص از نظرات و پیشنهادات معلمین در حوزه انتخابیه نیز استفاده خواهم کرد.
گفتنی است این همایش که از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای ۳ روز متوالی برنامه ریزی شده که برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بر اساس برنامه ریزی مدون به اجرا گذاشته می‌شود و در مراسم امروز از ۱۷ معلم نمونه از مجموع ۷۳ نفر برتر استانی و شهرستانی تجلیل شد و مابقی در روز‌های آینده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …