جمعه , 14 اردیبهشت 1403

هزینه مجلس ترحیم در همدان صرف آزادی زندانی شد

«یداله روحانی منش» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دختر این خانواده با حضور در ستاد دیه، هزینه پیش بینی شده برای برگزاری مراسم دومین سالگرد پدر مرحوم خود را برای آزادی زندانی اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک این خانواده جوان ۳۹ ساله ملایری که به علت بدهی ۱۰۰ میلیون ریالی راهی زندان شده بود به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: این زندانی به علت ناتوانی در تامین هزینه زندگی و بدهی مالی از دوم دی ماه امسال راهی زندان شده بود که با مساعدت خانواده این مرحوم آزاد شد.

روحانی منش اظهار داشت: با کمک خیران نیک اندیش ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد این استان شامل ۹ زن و ۲۳۶ مرد از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه آزاد شدند.

وی ادامه داد: هم اینک ۲۴۲ زندانی شامل ۲۳۷ مرد و پنج زن در زندان به سر می برند که ۱۸۸ نفر از آنها برای مسایل مالی و ۵۲ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه زوجه محبوس شدند.

روحانی منش خواستار مشارکت شهروندان برای آزادی زندانیان شد و گفت: افرادی که تمایل به آزاد کردن زندانی دارند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …