دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

نیروهای اطلاعات عملیات دفاع مقدس خالصانه در میدان ‌جهاد قدم گذاشتند

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز،  سردار علی فدوی عصر روز شنبه در گردهمایی «معجزه انقلاب، شهیدحسن باقری» که به  مناسبت گرامیداشت شهدای اطلاعات عملیات  دفاع مقدس  استان البرز به صورت ویدئوکنفرانسی حضور یافت ، افزود: اگر قصد و نیت واقعی کسی، جهاد در راه خدا باشد، خداوند نیز راه را نشان می‌دهد و به او کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: نیروهای اطلاعات عملیات نیز به دلیل اینکه خالصانه در میدان ‌جهاد قدم گذاشته بودند، خداوند تا جایی به آن‌ها کمک می‌کرد که به منطقه تسلط عالی پیدا کنند و بتوانند راهکار به بقیه نشان دهند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص پاداش جهادگران و نشان دادن راه صحیح به آنان گفت: قاعده یاری خداوند بر جهادگران واقعی همچنان برقرار است و ادامه دارد؛ زیرا خداوند پاداش جهاد را مشخص کرده و مربوط به انسان‌ها نیست.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) تمام آیات و روایات مطرح شده در قرآن را در یک جمله به زبان فارسی جمع‌آوری کردند و فرمودند که «ما مکلف به انجام‌ تکلیف هستیم، مکلف به نتیجه نیستیم»؛ بنابراین هرچه مقدمه کامل‌تر باشد، خداوند نیز نتیجه بهتری را رقم می‌زند و این ماجرا سال‌ها است که برقرار است.

سردار فدوی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  افزود:  فراموش نمی‌کنیم اوایل شکل‌گیری انقلاب در سال ۱۳۵۷ خبیثان عالم طی یک عملیات سازمان‌یافته به کردستان‌ حمله کردند به‌گونه‌ای که صدام فقط ابزار دست دشمنانی همچون آمریکا بود؛ اما در طول سال‌های جنگ تحمیلی، ۸۷ کشور از رژیم بعث عراق حمایت داشتند و خود نیز به این موضوع اعتراف کردند.

وی اضافه کرد:  هدف اصلی آن‌ها براندازی انقلاب بود که پس از هشت سال هم موفق به تحقق آن نشدند.

جانشین فرمانده کل سپاه  خاطرنشان کرد: بسیاری از پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی در ابتدا مزد و پاداش جهادگرانی بود که خداوند وعده داده بود و بخش دیگر علاوه بر ایستادگی و مقاومت رزمندگان، نتیجه ابتکار و درایت نیروهای اطلاعات عملیات بود و گرنه بر همه واضح بود که توان‌ نظامی ما در مقابل کشورهای پشتیبان صدام، ناچیز بود؛ اما خداوند کمک کرد و پیروزی حاصل شد.

این گردهمایی با حضور فرمانده سپاه استان البرز،  راویان دفاع مقدس و جمعی از خانواده معظم شهدا  در کانون فرهنگی سپاه  البرز برگزار شد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …