جمعه , 10 فروردین 1403

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: بومی‌سازی جنگ‌افرازها یکی از اقدامات شاخص نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با فرماندهان ارشد لشکر 23 تکاور که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیروهای مسلح و به‌ خصوص ارتش به نیروهای ارزشی تبدیل شدند.

وی در ادامه بابیان اینکه ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به «ارتش اسلام» تبدیل شد، گفت: «ارتش اسلام» که برای اولین بار توسط امام خمینی (ره)  بیان شد حاوی یک پیام و بار معنوی خاص است که این نیرو علاوه بر اقتدار و صلابت از تدین و رافت اسلامی نیز برخوردار است.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه تمام ارتش‌های کشورهای جهان از وظایف و ظواهر مشخصی برخوردارند گفت: روح کار ارتش در نظام جمهوری اسلامی با بقیه کشورهای دیگر جهان تفاوت دارد.

 حسینی همدانی بابیان اینکه دفاع از ملت و کیان کشور غیر از انجام‌وظیفه یک عبادت است بیان کرد: اقدامات نیروهای مسلح از آغاز مأموریت تا اتمام آن عبادت خدای تعالی است.

وی بابیان اینکه نظام ما یک نظام انقلابی است، تصریح کرد: در این نظام انقلابی، ارتش به‌عنوان یک نیروی مردمی و متدین در تمامی جریانات مختلف خود را به‌خوبی نشان داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه «مکتبی بودن» و «آماده اقدام بودن» یکی از ویژگی‌های ارتش است  گفت: ارتش طی این سال‌ها به‌صورت جهادی به وظایف خود عمل کرده است.

حسینی‌همدانی بابیان اینکه اتکا به داخل و نیروی بومی یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح است گفت: بومی‌سازی جنگ افرازها یکی از اقدامات شاخص نیروهای مسلح بعد از پیروزی انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ارتش یک نیروی بصیر است گفت: ارتش ما، امروز موردتوجه جهان است و در موضع‌گیری‌ها و اقدامات با بصیرت کامل عمل می‌کند.

امام جمعه کرج  بابیان اینکه ارتش یکی از افتخارات نظام اسلامی بلکه جهان اسلام است  گفت: اگر ما در مسیر رسیدن به «تمدن نوین اسلامی» هستیم، ارتش ما نیز ما باید ارتش نوین اسلامی باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز عنوان کرد: ارتش جهت بصیرت افزایی نیروهای خود و همچنین برنامه‌ریزی برای آینده باید بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات پرتکرار فرمانده معظم کل قوا مثل جهاد تبیین را به‌عنوان چراغ راه خود انتخاب کند.

 انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …