جمعه , 7 اردیبهشت 1403

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت پدر شهیدان کرمیار را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا از «ایثار»، سعید اوحدی خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر کرمیار آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

 این پدر والامقام  در گلزار شهدای روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «محمد کرمیار» متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۳۷، اسفندماه سال ۶۲ و شهید والامقام «موسی کرمیار» متولد فروردین‌ماه ۱۳۴۵، اسفندماه سال ۶۲ هردو در عملیات خیبر در جزیره مجنون براثر درگیری با دشمن و اصابت ترکش و شهید والامقام «رضا کرمیار» متولد فروردین‌ماه سال ۱۳۴۷، فروردین‌ماه سال ۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. شایان‌ذکر است شهید والامقام «رضا کرمیار» مفقودالاثر می‌باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت پدر شهیدان کرمیار را تسلیت گفت

وی افزود:‌ درگذشت مرحوم «نادعلی کرمیار» پدر گرامی شهیدان سرافراز «محمد، موسی و رضا کرمیار» از شهدای استان البرز را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اوحدی گفت :‌ بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط خانواده گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این پدر ارجمند بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

رییس بنیاد شهید ادامه داد:‌ از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …