پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد

علی حدادی روز جمعه در آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) چهارباغ به نقش آفرینی امت مسلمان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: شهدای ایثارگر با صداقت، صلابت و شجاعت همراه با حضور یک پارچه مردم پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آوردند و موجب پیروزی جبهه مقاومت شدند.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را مظهر اقتدار ملی و  اراده الهی  مردم ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: این روز تاریخ ساز در حقیقت روز ترس و وحشت استکبار جهانی و و رژیم صهیونستی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آن امریکا همواره دشمن اسلام و انقلاب اسلامی بودند و امروز در شرایطی جشن پیروزی را جشن می گیریم که همچنان در مقابل این انقلاب ایستاده اند.

حدادی گفت: استکبار و آمریکای جنایتکار  با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری ادامه دادند کردند و حتی علیه انقلاب ما برای کشور های اسلامی نقشه راه ترسیم کرده و جنگ های نیابتی تدارک دیدند، اما مردم غیور و همیشه در صحنه ایران‌ دسیسه های آنان را نقش برآب کردند. 

وی با اشاره به ماموریت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی از طرف مقام معظم رهبری در خنثی سازی نیرنگ ها و دسیسه های دشمنان گفت: نیروهای مدافع حرم  در ایران اسلامی، افغانستان ، پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی همه منسجم شدند و در دفاع از کیان اسلامی تلاش های دشمنان اسلام را خنثی کردند. 

حدادی با اشاره به نقش رزمندگان دریا دل ۸ سال دفاع مقدس در مقابله با استکبار اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، عزت و عظمت نظام اسلامی را مدیون شهدا عزیز هستیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …