جمعه , 7 اردیبهشت 1403

نمادهای شهرستان‌های البرز در قالب طرحی پژوهشی معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی بعد از ظهر سه‌شنبه در اولین جلسه شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان البرز که با حضور معاونین و مشاوران استاندار و همچنین برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: این جلسه در پی دستورالعمل شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف ارتقای توان علمی، شناسایی، اولویت بندی برنامه‌های راهبردی در حوزه پژوهش مدیریت شهری برگزار شده است که امید می‌رود با استفاده از توان بالای علمی و پژوهشی صاحب نظران اتفاقات مبارکی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان رقم بخورد.

وی افزود: استان البرز که به عنوان قطب علمی و فناوری کشور شناخته می‌شود، دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌تواند موجب معرفی بهتر استان و رونق آن در بخش‌های مختلف شود.

کمیته فرعی ذیل کارگروه پژوهش استان تشکیل می‌شود

رئیس شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی استان البرز خاطر نشان کرد: تعیین نماد و المان شهری شهرستان‌های استان البرز در قالب طرحی پژوهشی با استفاده از توان علمی صاحب نظران مورد توجه است که امیدواریم با دقت نظر بیش از پیش متخصصان این امر استان البرز و شهرستان‌های استان صاحب المان و نماد مناسب شهری شوند.

افضلی افزود: بزودی این موضوع در کمیته فرعی ذیل کارگروه پژوهش استان مطرح شده و در قالب طرحی پژوهشی جهت تصمیم گیری در جلسه‌ای به ریاست استاندار البرز ارائه می‌شود.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شورای پژوهش مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور جلسات مربوطه به صورت قانونی تشکیل شده و با طرح موضوعات مختلف از توان علمی و پژوهشی تمامی مراکز استان در تحقق اهداف و برنامه‌های این شورا استفاده خواهد شد.

وی از کارشناسان و صاحب نظران استان دعوت کرد برای انتظام بخشی به اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی، این شورا را در تحقق اهداف و برنامه‌های آتی خود یاری دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …