دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

نخستین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار کشور در کرج راه اندازی می شود

احمد خیری  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نخستین  مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور به عنوان مرکز کار آفرینی اجتماعی فعالیت خواهد کرد که نقش موثری در ساماندهی این گونه مشاغل دارد.

وی اظهار داشت: این مرکز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) تجهیز شده و در آینده ای نزدیک آماده بهره برداری است.

خیری  افزود: در این مرکز یک دوره آموزشی دارندگان  مشاغل سیار در زمینه  مهارت‌های فروش برخط (آنلاین) برگزار می شود و فروشندگان سیار از سامانه های فروش آنلاین برای ارائه محصولات خود به مردم استفاده می کنند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعتبار صرف شده برای خرید تجهیزات اولین مرکز توانمندسازی مشاغل سیار و بی کانون کشور را ۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

این مسوول از اختصاص فضایی به مساحت  ۲ هزار متر مربع از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز و مشارکت نهادهای مدنی برای راه اندازی  مرکز توانمند سازی مشاغل سیار  خبر داد و گفت: این فضا به منظور ساماندهی و توانمندسازی مددجویان و صاحبان مشاغل سیار و بی کانون که دستفروشان را هم شامل می‌شود، راه اندازی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: برای حفظ محیط زیست طرح توزیع کیسه های سازگار با محیط زیست در روز بازارهای شهرداری کرج آغاز شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …