شنبه , 8 اردیبهشت 1403

به کارگیری ظرفیت‌های گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی

معاون عمرانی استانداری البرز از احیای جهاد سازندگی البرز خبر داد و گفت: ظرفیت‌های گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در استان البرز به‌کارگیری می‌شود.

به کارگیری ظرفیت‌های گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زداییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، امیر جاویدپور در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به برنامه ریزی برای رفع محرومیت از استان البرز و احیای جهاد سازندگی گفت: احیای جهاد سازندگی با رویکرد رسیدگی منسجم در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و عشایری استان در تمامی عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، امنیتی – انتظامی، خدماتی، عمرانی در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استانداری البرز از احیای جهاد سازندگی البرز افزود: همچنین برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بهبود زندگی و احیای فرهنگ و سنت‌های اسلامی در همه ارکان جامعه مناطق حاشیه ای، جوامع روستایی و عشایری مدنظر دولت مردمی است که به جد در دستور کار قرار می‌گیرد.

جاوید پور گفت: در احیای جهاد سازندگی و مردمی سازی امور و گسترش مدیریت جهادی در خدمات‌رسانی به مناطق محروم از طریق هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های خود جوش مردمی برنامه ریزی عملیاتی صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه فعال‌سازی ظرفیت‌های مناطق مستعد، رفع فقر و گسترش عدالت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف از نکات قابل تأملی است که می‌تواند فاصله طبقاتی موجود در جامعه را به حداقل برساند، ادامه داد: تحقق این مهم در سایه هم افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مشارکت تمامی آحاد جامعه به ویژه تشکل‌های مردم نهاد جهادی میسر می‌شود که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به منصه ظهور برسد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …