پنجشنبه , 9 فروردین 1403

نخستین اتوبوس آمبولانس ملی در البرز رونمایی شد

رییس اورژانس کشور در حاشیه رونمایی از این اتوبوس آمبولانس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تکرار حوادث غیرمترقبه و  جاده‌ای در کشور یکی از نیازهای اصلی سازمان اورژانس کشور برای خدمات رسانی استفاده از اتوبوس آمبولانس ها است.

پیر حسین کولیوند افزود: تا پیش از این  اتوبوس آمبولانس‌ از خارج وارد کشور  می‌شد اما طبق مذاکره با ایران خودرو یک  نمونه  اتوبوس آمبولانس  طراحی و ساخته شد که پس از آن خط تولید این اتوبوس آمبولانس در شرکت ایران خودرو دیزل راه اندازی شده است.

وی گفت: تمام  تجهیزات این نوع اتوبوس آمبولانس در کشور تامین می شود  که  تا چهار ماه آینده ، ۲۰ دستگاه  اتوبوس آمبولانس تحویل اورژانس کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیاز کل کشور در زمان حاضر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس است و امیدواریم  همانند این کار، نیاز ما برای تولید آمبولانس‌ها به خارج از کشور هم برطرف شود.

کولیوند گفت: هزینه ساخت هر دستگاه اتوبوس آمبولانس در مقایسه با نمونه خارجی ۵۰درصد ارزان تر است و از نظر کیفی قابل قبول و عالی است و چیزی از نمونه خارجی کم ندارد.

وی افزود: مجبور بودیم همیشه از تولیدات خارج از کشور برای این کار استفاده کنیم و مدل های مختلف اتوبوس ها  سبب می شد تا مشکلات عدیده ای برای ما ایجاد شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …