یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

منع ورود دانش آموزان مشکوک به کرونا به مدارس البرز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و جولان سویه جدید کرونا مدیران مدارس از ورود معلمان و دانش آموزان دارای علائم سرماخوردگی و مشکوک به کرونا جلوگیری کنند.

منع ورود دانش آموزان مشکوک به کرونا به مدارس البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، دکتر مهرداد بابایی گفت: والدین دانش آموزان در صورتی که فرزندشان دارای علائم مشکوک به سرماخوردگی وکووید۱۹ است در منازل از آن‌ها مراقبت کنند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، افزود: اکنون در استان البرز تعداد بستری و فوتی‌های کرونایی ثابت بوده، اما تعداد مبتلایان سرپایی به کووید ۱۹ در هفته گذشته به صورت محسوس افزایش یافته است.

بابایی گفت: تعداد بیمارانی که تست مثبت دارند نیز به صورت محسوس افزایش یافته که نشان دهنده سطح بالای ابتلا افراد به کووید ۱۹ دراستان البرز است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز افزود: بیماران البرزی که تست مثبت کرونا دارند، اما علائم حاد بیماری ندارند بیشتر به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ درصد جامعه هدف استان البرز تا سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از۹۰ درصد دز اول و ۸۵ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده‌اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …