جمعه , 14 اردیبهشت 1403

ملی‌پوش بسکتبال: تیم‌های عربی بدقلق هستند ولی ما برد می‌خواهیم

به گزارش ایرنا،‌ ارسلان کاظمی بعد از برد برابر بحرین در نخستین پنجره انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار داشت: ما باید در مرحله اول امتیازهایی که لازم داریم را کسب کنیم تا با خیال راحت به دور بعد برویم. برای همین نیازمند برتری در دیدارهای پیش رو هستیم و فرقی هم ندارد با چه تیمی قرار است بازی کنیم. البته تیم های عربی شیوه خاص خود را در زمین به اجرا در می آورند و بسیار بدقلق هستند اما ما چاره ای جز برد نداریم و باید برنده باشیم.

وی ادامه داد: منتظر بازیکن آمریکایی بحرین بودیم که نیامد؛ روی او تمرکز کرده بودیم که چگونه کنترلش کنیم. بدون شک در بازی برگشت بحرین با تمام توان برابر ما به میدان آمده و سعی می کند از همه داشته هایش بهره ببرد و این کار ما را سخت خواهد کرد. 

ملی پوش بسکتبال ایران در خصوص عملکردش در بازی رفت برابر بحرین گفت: واقعا مهم نیست آمار و ارقام چه می گوید،‌چ بلکه مهم این است که ما ببریم. دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم اما خودم را درگیر آمار نمی کنم. مهم موفقیت تیم است و ما الان یک خانواده هستیم که برای موفقیت به زمین می رود. 

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین پنجره انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ در دیداری خانگی با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ بحرین را شکست داد و کارش را با پیروزی آغاز کرد. تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسیر جام جهانی ۲۰۲۳ و در پنجره نخست انتخابی باید روز ۸ آذرماه در منامه دیدار برگشت خود را برابر بحرین برگزار کند. ملی‌پوشان بسکتبال ایران در گام بعدی روز سه‌شنبه ۵ اسفند ماه میزبان قزاقستان بوده و روز هشتم همین ماه نیز در تالار مجموعه بسکتبال آزادی از سوریه پذیرایی خواهند کرد.  

شاگردان مصطفی هاشمی در روزهای دهم و سیزدهم تیرماه سال آینده نیز به ترتیب در دیداری خارج از خانه برابر قزاقستان و سوریه قرار می گیرند. در پایان مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ که شامل پنجره اول، دوم و سوم می‌شود، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی که شامل پنجره‌های چهارم تا ششم می‌شود، صعود خواهند کرد.

براین اساس ۱۲ تیم از منطقه آسیا – اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …