جمعه , 14 اردیبهشت 1403

سقوط سه کوهنورد در ارتفاعات روستای گته ده طالقان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از سقوط سه کوهنورد در ارتفاعات روستای گته ده طالقان خبر داد.

سقوط سه کوهنورد در ارتفاعات روستای گته ده طالقانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، خلفی با اشاره به این حادثه اعلام کرد:۲ تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان و یک تیم واکنش سریع سازمان امداد و نجات توسط بالگرد برای نجات کوهنوردان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز در خصوص این خبر گفت: ۱۵ نفر از طبیعت گردان از روستای نظرآباد به سمت ارتفاعات روستای گته ده شهرستان طالقان حرکت میکنند.

او در ادامه افزود: این تیم کوهنورد پس از یک شب ماندن در روستای گته ده، هنگام بازگشت از مسیر جدید دچار حادثه شده و ۳ نفر از اعضای تیم به داخل یخچال طبیعی سقوط میکنند که یکی از آن‌ها دچار آسیب جدی میشود، زن جوان توسط بالگرد هلال احمر به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

خلفی ادامه داد: پس از اعلام گزارش مردمی به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در ساعت ۱۴، بلافاصله ۲ تیم کوهستان به محل حادثه اعزام میشوند.

او تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر، یک فروند بالگرد و یک تیم واکنش سریع سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و پس از ارائه کمک‌های اولیه به مصدومین حادثه،۲ تن از آن‌ها به صورت سرپایی درمان میشوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: یکی از مصدومین که آسیب زیادی دیده بود توسط بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …