یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

برگزاری جشن میلاد امام هشتم شیعیان (ع) در پارک ایران کوچک کرج

همزمان با شب میلاد امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن پرشوری با حضور گروه‌های جهادی، خادمیاران رضوی و عموم مردم در پارک ایران کوچک کرج برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد امام هشتم شیعیان (ع) در پارک ایران کوچک کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، دبیر ستاد دهه کرامت استان البرز گفت: کانون‌های خدمت رضوی و گروه‌های جهادی به منظور ارایه خدمت به مردم از ساعت هشت صبح امروز جمعه در پارک ایران کوچک کرج مستقر شده اند.

حمزه قزلباش افزود: خادمیاران رضوی فعال در این کانون به ارایه خدمات رایگانی همچون دندانپزشکی، ویزیت پزشک عمومی، روانشناسی، مشاوره سلامت و خانواده و همچنین ارایه دارو به افراد مورد نظر می‌پردازند ضمن اینکه مشاوره‌های حقوقی رایگان به مردم در این پارک امروز ارایه می‌شود.

او گفت: خادمیاران رضوی به همراه خانواده و همچنین عموم مردم می‌توانند تا ساعت ۲۰ امشب بدون پرداخت ورودی وارد پارک ایران کوچک شده و از فضای پرنشاط و امکانات این مکان بهره‌مند شوند.

قزلباش افزود: از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امشب نیز جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس و مداحان برگزار می‌شود و علاوه بر آن نورافشانی نیز انجام می‌شود.

کانون خدمت رضوی در بخش رسانه نیز با راه اندازی ارتباط مستقیم رادیویی امام رضا (ع)، عاشقان این امام همام می‌توانند با حرم رضوی به صورت زنده ارتباط داشته باشند.

همچنین شب گذشته جشن مردمی ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور هزاران تن از مردم ولایتمدار کرجی در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

هم اکنون در استان البرز بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان خادمیار عضو ۱۷۴ کانون تخصصی و عمومی خدمت رضوی هستند.

 

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …