جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مقدم مبارک در اوج شادمانی

در وصف طلوعش از دیوان شمس کمک می گیریم که می نویسید،« آب زنید راه را  هین که نگار می‌رسد، مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد ،  باغ سلام می‌کند سرو قیام می‌کند، سبزه پیاده می‌رود غنچه سوار می‌رسد.»

بوی یار

آری امروز بوی  یار به مشام می رسد، نوبت شادمانی دل  بیقرار می رسد، آمد به دنیا مهدی صاحب الزمان (عج) ، مژده دهید جهان را که دادگستر عادل از گرد راه می رسد.

بساط شادمانی  در هر دشت و دیار  ،گلریزان است کوچه ها که مقدم یار می رسد، شکوفه زده دلها در طلوع نورش ، همه عاشقان می خوانند که بهار مهدوی از راه می رسد.

شادی می کنیم اگر چه محزونیم اما به دل امید می دهیم که زمان وصال می رسد، شادی و نور و سرور در نیمه شعبان است چرا که زاد روز مهدی صاحب الزمان (عج) است.

امروز آسمان و زمین شادمان است ، دل ها گواهی می دهد که جهان در ید بیضای صاحب الزمان (عج) است، اگر چه اهریمنان به خیال خویش می تازند اما پایان این تاختن تا ابد محال است.

ریختن خون بی گناهان اگرچه صحنه ای دل آزار است اما عاقبت، خون بی گناه بر ظالم سوار است چرا که این وعده پروردگار است.

مقدم مبارک یاردراوج شادمانی

در دیار البرز  بهار در بهار است ، پایان سال لحظه انتظار است، عمو نوروز باستانی  گویا او  هم پا درکاب  است ، سین هشتم سید آل رسول (ص)  بر هفت سین  میدان شهر سوار است.

نام گرفته است نوروز مهدوی ، شهر و دیار  البرز واقعا بهار در بهار است. سرور و نشاط و شادمانی از هر گوشه البرز امروز به خوبی آشکار است.

همه در ضیافت نوروز مهدوی ، پخش گل و شیرینی در این دیار پرعیار است.

امروز البرز سراسر شادی و سرور است  با پرچم های یا مهدی (عج)  گوشه گوشه استان پرنور است.

امروز جمعه است و زمان قرار ، آقا بیا ، پایان ده به این همه سال انتظار.     

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …